YotaPhone2 その22016/12/08 16:50

1 日半待っても返事が来なかったので、催促してみました。

Yesterday, I made a message, but no reply.
Please sent reply.

>> Order No. 21497525
>>
>> YotaPhone2 sent will not boot.
>>
>> 1. USB Charger is connected, But is does not charged.
>> 2. 6, 7 hours chaeged. But is does not charged.
>> 3. Press power button. But is does not boot.
>> 4. Long Press power button. But is does not boot.
>>
>>
>> I want you to send YotaPhone2 that works normally.
>>

すると、数時間後返事がきました。

Dear customer,


Good day for you.

Thanks for your letter.

We suggeest that repair in local is a good choice.

Maybe it is hardware problem.

Do you agree it?

May I know your idea?

Waiting for you.


Best wishes

Masthar


これは、「そっちで修理しろ」ってことか?いやいや日本じゃ修理できないだろ

とにかく、新しいものを送れと返信しておきました。

Hi,

Thank you for e-mailing.

> We suggeest that repair in local is a good choice.

Can not be repaired in Japan.
Tell me where you can repair in Japan.

> Maybe it is hardware problem.

I think so too.

> Do you agree it?
> May I know your idea?

My idea is

1. Please send YotaPhone2 that works normally.
2. I confirm new YotaPhone2.
3. Send back a old YotaPhone2.


I hope your honest action.

Shinji

> Dear customer,
>
>
> Good day for you.
> Thanks for your letter.
> We suggeest that repair in local is a good choice.
> Maybe it is hardware problem.
> Do you agree it?
> May I know your idea?
> Waiting for you.
>
>
> Best wishes
> Masthar




コメント

コメントをどうぞ

※メールアドレスとURLの入力は必須ではありません。 入力されたメールアドレスは記事に反映されず、ブログの管理者のみが参照できます。

※なお、送られたコメントはブログの管理者が確認するまで公開されません。

名前:
メールアドレス:
URL:
コメント:

トラックバック

このエントリのトラックバックURL: http://syt.asablo.jp/blog/2016/12/08/8270484/tb

※なお、送られたトラックバックはブログの管理者が確認するまで公開されません。